Administrativní a marketingový asistent(ka)

Administrativní a marketingový asistent(ka)

Náplň práce:

  • administrativní podpora chodu jazykové školy – kurzy pro veřejnost
    • jednání se studenty a klienty
    • přihlašování studentů do kurzů, fakturace a platby, …
    • správa kurzů pro veřejnost v IS Mycat
    • komunikace a podpora lektorů
    • konference – registrace účastníků, propagační materiály
  • spolupráce na marketingové strategii společnosti
    • marketing a propagace poskytovaných služeb
    • spolupráce na obsahu webové prezentace
    • správa firemního profilu na sociálních sítí a tvorba obsahu (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube)
    • e-mailing (Mailchimp)
    • znalost online marketingu výhodou (PPC, Business Manager)
    • zkušenosti s fotografováním a natáčením výhodou

 

Požadujeme:

  • zodpovědnost, důslednost, spolehlivost, loajalitu
  • smysl pro týmového ducha a spolupráci
  • kreativitu
  • středoškolské vzdělání, ideálně zaměřené na marketing nebo obchod
  • dobrá orientace v moderních marketingových strategiích a nástrojích
  • znalost angličtiny min. na úrovni B2
  • pokročilé znalosti a zkušenosti s používáním MS Office a Google Workspace
  • znalost Adobe Photoshop a InDesign výhodou

 

Nabízíme:

  • zázemí ve stabilní společnosti
  • spolupráci na rozvoji mezinárodní jazykové školy
  • Benefity: možnost dalšího vzdělávání (i účast v některém z našich kurzů), stravenky, 4 týdny dovolené, home-office, sick-days

 

Forma spolupráce:

  • částečný úvazek, s perspektivou plného úvazku
  • vhodné i pro studenty
  • možný nástup – od 1. 2. 2022 (uvítáme možnost zaučení v průběhu ledna)

 

Zájemci o tuto pozici prosím pošlete svoje CV (v češtině a angličtině) na igor.vrana@ilcbrno.cz.

Zavřít
Zavřít
Zavřít

Kontaktní formulář

Zanechejte nám prosím zprávu a my vám co nejrychleji odpovíme.
Close